2 پیک شراب : یکی من یکی تو...

پرنده های قفسی عادت دارن به بی کسی

وبلاگ من شامل دل نوشته، شعر،به سلامتی و...

2 پیک شراب : یکی من یکی تو...

بزن بسلامتی دروغایی که گفتی ، میزنم بسلامتی خودم که بروی خودم نیاوردم ،تو منو ساده فرض کردی!!

 

بزن بسلامتی خیانتایی که بهم کردی... میزنم بسلامتی دلخوشی هایی که به خودم دادم میگفتم هر آدمی میتونه اشتباه کنه...

 

بزن بسلامتی همه قول هایی که زدی زیرش... میزنم بسلامتی اینکه زود باور کردم و نفهمیدم که حرفات فقط حرف بود عمل نبود...

 

بزن بسلامتی اینکه دیگه حرفات باورم نمیشه... بزن بسلامتی بی معرفتیات و نامردیات ... میزنم بسلامتی صبری که داشتم و همه این کاراتو تحمل کردم...

 

بزن بسلامتی خاطره هامون که یکی یکی تو ذهنت مرور میشن... میزنم بسلامتی روز اول آشناییمون که با حرفات فکر کردم همــــــــــــدردی اما فهمیدم نـــــــــــــه!!

 

تــــــــــــــــو هــــــــــــــــم دردی.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

javd
ساعت10:18---25 خرداد 1393
سلام.مطالب وبلاگت بخصوص این یکی خیلی قشنگ بود . شما که به ما یه سر نمی زنید حتما قابل نمیدونید. یه سایت واسه خودم ثبت کردم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.ممنون
asheune.ir یا asheune.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:16 ] [ simran ]

[ ]